![]() |
Wanneer u tijdens uw vakantie met problemen wordt geconfronteerd, wilt u snel een oplossing. Op deze pagina vindt u informatie over de meest voorkomende problemen op reis en leggen wij uit hoe wij deze gezamenlijk kunnen oplossen.
Stelt u in beide gevallen ook onze lokale vertegenwoordiging op de hoogte en/of onze nooddienst door een bericht via WhatsApp of sms. Wij kunnen bepalen of het nodig is om direct actie te ondernemen, of dit dat kan wachten tot ons kantoor in Nederland open is.
Onze kantoortijden zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur. Heeft u buiten deze tijden dringend hulp nodig, belt u dan onze nooddienst. Het telefoonnummer vindt u op de laatste pagina van het document Algemene reisinformatie dat u voor vertrek heeft ontvangen. U krijgt dan een medewerker van Travel Trend in Nederland aan de telefoon. In minder urgente situaties kunt u eventueel ook een bericht sturen per WhatsApp of SMS.
Houdt u er rekening mee dat u vanwege het tijdsverschil de nooddienst van Travel Trend mogelijk midden in de nacht belt. Beoordeel a.u.b. vooraf of uw situatie daarvoor urgent genoeg is.
Update: 24 juni 2024